Reklamacja produktu - przewodnik

W tym przewodniku dowiesz się jak dokonać reklamacji zakupionego produktu.

Krok 1

Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, to zaloguj się na nie. W panelu klienta, w sekcji Reklamacje produktów wybierz Dodaj reklamację.

Jeżeli nie posiadasz konta klienta, to wykonaj kroki od 1A do 2A opisane poniżej.

reklamacja produktów krok 1

Krok 2

Następnie wybierz zamówienie zawierające produkty, które chcesz zareklamować.

reklamacja produktu krok 2

Krok 1A

Jeżeli nie posiadasz zarejestrowanego konta w naszym sklepie, to w stopce strony kliknij Chcę zareklamować produkt.

reklamacja produktu 1a

Krok 2A

W kolejnym oknie podaj numer zamówienia, z którego produkty chcesz zareklamować.

reklamacja produktu 2a

Krok 3

Wybierz produkty i ich ilość jaką chcesz zareklamować. Zaznaczając pole Dodaj uwagi do zwrotu pojawi się pole, w którym możesz wpisać komentarz do zgłaszanej reklamacji.

reklamacja produktu 3

Krok 4

Wybierz w jaki sposób dostarczysz do nas reklamowane produkty.

reklamacja produktu 4

Krok 5

W następnym oknie kliknij Przejdź dalej.

reklamacja produktu 5

Krok 6

Wybierz w jaki sposób chcesz otrzymać zwrot środków, jeżeli w toku rozpatrywania reklamacji okaże się, że produktu nie można naprawić. Jeżeli wybierasz zwrot środków na konto, to podaj numer rachunku w formacie IBAN, czyli wstaw litery PL przed numerem rachunku.

reklamacja produktu 6

Krok 7

W kolejnym oknie zobaczysz podsumowanie utworzonej reklamacji.

W tym miejscu masz możliwość opisania powodu reklamacji produktu w polu Korespondencja dotycząca reklamacji. Możesz również załączyć zdjęcia pokazujące zgłaszaną usterkę/wadę.

Pamiętaj, że dokładny opis wady produktu oraz zdjęcia ułatwią i przyśpieszą rozpatrywanie reklamacji. W niektórych przypadkach, dzięki przesłanym do nas zdjęciom możemy uniknąć konieczności odsyłania produktu.

reklamacja produktu 7

Krok 8

Zgłoszenie reklamacji zostanie przekazane obsłudze sklepu, która je zweryfikuje. Zostaniesz poinformowany o kolejnych etapach postępowania reklamacyjnego.

Jeżeli konieczne będzie odesłanie produktu do nas, to w panelu reklamacji na koncie klienta pojawi się możliwość wygenerowania zgłoszenia reklamacyjnego i listu przewozowego. Wystarczy kliknąć przycisk Wydrukuj zgłoszenie reklamacji. Wydrukuj wygenerowany PDF. Podpisz dokument reklamacji, a list przewozowy umieść na paczce ze zwracanym produktem.

reklamacja produktu 8

Po otrzymaniu reklamowanego produktu poinformujemy Ciebie o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

Zaufane Opinie IdoSell
4.84 / 5.00 76 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2020-06-23
Szybka realizacja zamówienia, towar zgodny z opisem
2020-07-03
Szybko i sprawnie. Polecam!!!
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixel