Usługa serwisowa krok po kroku

Jak wygląda nasza usługa serwisowa krok po kroku.


1. Wypełnienie formularza zlecenia naprawy / konserwacji

Jeżeli chcesz zlecić usługę naprawy ekspresu wypełnij formularz zlecenia naprawy.

Jeżeli interesuje Cię usługa konserwacji ekspresu wypełnij formularz zlecenia konserwacji.

Na tym etapie możesz również wybrać opcje dodatkowe, takie jak ekspres zastępczy na czas usługi albo opakowanie zastępcze na czas transportu.

 

2. Kontakt z naszej strony

Po otrzymaniu zlecenia, odezwiemy się do Ciebie najszybciej, jak to możliwe w celu uzgodnienia szczegółów związanych z odbiorem sprzętu i wykonaniem usługi. Umówimy termin odbioru ekspresu od Ciebie.

 

3. Wizyta kuriera

W umówionym terminie pojawi się u Ciebie kurier, który odbierze Twój ekspres.

Jeżeli wybrałeś/aś opcję opakowania zastępczego, to wcześniej przygotuj ekspres, tak, aby móc spakować go przy kurierze w dostarczone opakowanie zastępcze. Zapakowany ekspres zostanie zabrany od Ciebie przez tego samego kuriera.

Jeżeli wybrałeś/aś opcję ekspresu zastępczego, to kurier dostarczy Tobie nasz ekspres zastępczy.

Pamiętaj, aby ekspres był odpowiednio zabezpieczony. Karton w środku powinien być z każdej strony wypełniony półmiękkim tworzywem – np. poduszki z powietrzem, gąbka, styropian. Opróżnij również pojemniki z wodą, tacki ociekowe i pojemnik na kawę.

Ze względów bezpieczeństwa unikamy przewozów ekspresów, jeżeli między dniem odbioru a dniem dostarczenia wypadają dni wolne, np. odbiór w piątek. Również w przypadku dużych mrozów, wstrzymujemy wysyłki ekspresów. Paczki często są przechowywane w nieogrzewanych pomieszczeniach, co może spowodować zamarznięcie wody w obwodach i ich uszkodzenie.

 

4. Przyjęcie ekspresu w naszym serwisie

Kiedy Twój ekspres do nas dotrze, sprawdzamy jego stan i na podany adres e-mail otrzymasz potwierdzenie założenia zlecenia.

 

5. Naprawa / Diagnostyka / Konserwacja

W przypadku zlecenia naprawy gwarancyjnej, technik od razu przystępuje do naprawy.

W przypadku zlecenia naprawy pogwarancyjnej ekspresu wykonujemy jego diagnostykę. Technik określi niezbędny zakres naprawy oraz całkowity koszt. Wycenę otrzymasz na maila (lub do Ciebie zadzwonimy). Dopiero po Twojej akceptacji zaczniemy wykonywać naprawę.

Jeżeli zleciłeś/aś nam konserwację ekspresu, to od razu przystępujemy do pracy! Jeżeli będzie potrzeba wymiany części, skontaktujemy się z Tobą.

 

6. Odesłanie ekspresu do Ciebie

Po wykonaniu usługi, skontaktujemy się z Tobą w celu umówienia terminu odesłania ekspresu i ewentualnego odebrania ekspresu zastępczego. Płatność za usługę możesz wykonać przelewem na konto (ekspres odeślemy jak otrzymamy przelew) albo za pobraniem u kuriera.

 

7. Odbiór ekspresu

Obierając ekspres, pamiętaj, żeby sprawdzić ekspres przy kurierze. Kurier ma obowiązek poczekać i umożliwić Tobie sprawdzenie stanu przesyłki.

 

  • googleplus1
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixel