Produkty w promocji
Zestaw do konserwacji Saeco CA6706/47 CA6706/00
Zestaw do konserwacji Saeco CA6706/47 CA6706/00
125,00 zł 120,00 zł
szt.
Smar do bloku zaparzającego Saeco 5g
Smar do bloku zaparzającego Saeco 5g
31,00 zł 23,00 zł
szt.
Kawa ziarnista Lavazza Pienaroma 1kg
Kawa ziarnista Lavazza Pienaroma 1kg
89,00 zł 80,00 zł
szt.
Ze świata kawy

Naprawa ekspresu do kawy

Dostępność: Usługa dostępna
Wysyłka w: 24h robocze
Cena: 40,00 zł 40.00
ilość szt.
Zyskujesz 40 pkt [?]
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena: 5
Producent: -
Kod produktu: SERWISKAWA

Opis

Oddaj ekspres do naprawy bez wychodzenia z domu!

Jako autoryzowany serwis Saeco oraz Philips wykonujemy naprawy gwarancyjne i odpłatne ekspresów na terenie całego kraju.

Odbierzemy Twój ekspres za pośrednictwem firmy kurierskiej i w taki sam sposób odwieziemy sprawny sprzęt z powrotem!

 

Jak wygląda nasza usługa serwisowa krok po kroku:

  1. Kup usługę serwisową i opłać ją – dokładnie tak samo, jak zwykle przy zakupie produktów.

    - Naprawa gwarancyjna jest darmowa! Płacisz jedynie za przesyłkę w obie strony - 40,00 zł.

    - W przypadku naprawy pogwarancyjnej do kosztów przesyłki 40,00 zł, należy doliczyć 90,00 zł za wykonanie diagnostyki. Opłata za diagnostykę jest bezzwrotna (oznacza to, że jeśli klient rezygnuje z naprawy ekspresu lub naprawa jest niemożliwa, opłata nie jest zwracana), ale wlicza się w całkowity koszt naprawy.

  2. Podczas zakładania zlecenia, zaznacz, czy masz opakowanie do ekspresu. Jeżeli go nie posiadasz, możemy dosłać opakowanie zastępcze (opłata za opakowanie wraz z przesyłką wynosi 20,00 zł). UWAGA! Po odwiezieniu naprawionego ekspresu, zlecamy odbiór opakowania zastępczego.

  3. Po złożeniu zamówienia i dokonaniu płatności, odezwiemy się do Ciebie najszybciej, jak to możliwe w celu uzgodnienia szczegółów związanych z odbiorem sprzętu i naprawą. Jeżeli wybrałeś/aś opcję opakowania zastępczego, to wcześniej przygotuj ekspres, tak, aby móc spakować go przy kurierze w dostarczone opakowanie zastępcze. Zapakowany ekspres zostanie zabrany od Ciebie przez tego samego kuriera.

  4. Kiedy sprzęt do nas dotrze, na podany adres e-mail otrzymasz potwierdzenie założenia zlecenia. Następnie sprawdzimy ekspres i ustalimy źródło usterki.

  5. Skontaktujemy się z Tobą w celu poinformowania o przybliżonym terminie zwrotu sprzętu. W przypadku naprawy pogwarancyjnej, otrzymasz kosztorys naprawy.

  6. Po wykonaniu naprawy, odeślemy do Ciebie Twój ekspres. W przypadku naprawy gwarancyjnej, nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów. W przypadku naprawy pogwarancyjnej, podczas odbioru ekspresu od kuriera, musisz uiścić opłatę za naprawę - gotówką lub kartą płatniczą.

Uwaga!

Pamiętaj, aby ekspres był odpowiednio zabezpieczony. Karton w środku powinien być z każdej strony wypełniony półmiękkim tworzywem – np. poduszki z powietrzem, gąbka, styropian. Opróżnij również pojemniki z wodą, tacki ociekowe i pojemnik na kawę.

Jakie informacje musisz zamieścić przy składaniu zamówienia?

1. Poinformuj nas, czy ekspres jest na gwarancji producenta, czy już po. Jeśli chcesz skorzystać z naprawy gwarancyjnej, dodaj załącznik 1 - dowód zakupu (FV bądź paragon).

2. Wybierz markę ekspresu.

3. Podaj model i numer seryjny ekspresu (nie jest wymagane, ale zaleca się w celu szybszej weryfikacji). W Saeco takie informacje znajdują się na tabliczce znamionowej (wewnątrz prawych drzwiczek).

4. Opisz dokładnie usterkę.

5. Możesz również dodać zdjęcie bądź film ukazujący usterkę.

Co zrobić, jeśli nie posiadasz kartonu?

Żaden problem! Wspomnij o tym podczas zakładania zlecenia - wyślemy karton wraz z wypełniaczami. Pamiętaj tylko, żeby wcześniej przygotować ekspres do wysyłki. Kurier, który przywiezie opakowanie zastępcze, poczeka chwilę, żebyś mógł/a spakować ekspres do tego opakowania i go od razu od Ciebie zabierze. Opakowanie jest zastępcze. Oznacza to, że zamówimy kuriera po jego zwrot.

Potrzebujesz ekspresu zastępczego?

Jeżeli potrzebujesz ekspresu zastępczego na czas naprawy, wystarczy, że zaznaczysz Tak w polu Ekspres zastępczy. Koszt wypożyczenia ekspresu zastępczego, to jedyne 50,00 zł brutto na cały okres naprawy. Ekspres zostanie dostarczony w dniu odbioru Twojego ekspresu do naprawy, a następnie odebrany w dniu odesłania Twojego ekspresu po naprawie.

Koszt usługi

Podana cena usługi obejmuje jedynie koszty przesyłki (w obie strony). W przypadku napraw gwarancyjnych, naprawa jest całkowicie bezpłatna. W przypadku naprawy pogwarancyjnej, ponosisz dodatkowo koszt diagnostyki w momencie zakładania zalecenia. Jeżeli zdecydujesz się na realizację naprawy, koszt diagnostyki odliczany jest od kosztów naprawy. Płatność za wykonanie naprawy uiszczasz u kuriera podczas odbioru urządzenia.

 

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl