Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
W celu usprawnienia procesu reklamacji możesz wypełnić formularz reklamacji i dołączyć go do przesyłki. W dokumencie najlepiej zawrzeć następujące dane: Twoje imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Centrum Serwisowe DP Piórkowski Sp. J.
ul. Gdyńska 21

10-608 Olsztyn

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od Ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Jeśli chcesz odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt poinformuj nas o tym, a towar wyślij na nasz adres: 

Centrum Serwisowe DP Piórkowski Sp. J.
ul. Gdyńska 21

10-608 Olsztyn

Do paczki dołącz także wszystkie otrzymane z towarem akcesoria. Jeśli to możliwe odeślij nam również paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl